11 Temmuz 2013 Perşembe

Favourite girl 1. Bölüm- sevgilinin agzinda GPS falan mı var?

Dolabimdan canada resmi olan tisortumu ve altina dar kotumu cikardim. Yatagimin ustune kiyafetlerimi koyarak eyeliner ve mascarami surup kiyafetlerimi giydim. Cantamin icine telefonumu ve cuzdanimi koyup omzuma taktim. Anahtarliktan arabanin ahantarini alip kapiyi arkamdan cektim. Garajin kapisini actim ve arabama bindim. Anahtari cevirip arabayi calistirdim ve gaza bastim. Alisveris merkezine dogru surmeye basladim. Yolda surekli durup kalkuyoduk. En sonunda alisveris merkezine vardim. Kapali otaparka cektigim icin kirk saat bagaja bakiyolar. Sinir bozucu. Guvenlik bagaji kapattiktan sonra asagi dogru indim. Uygun bi park yeri bulup cektim. Cantami takip kapiyi kilitledim. Girisine ilerledigimde x-ray den gecip yukari kata ciktim. Ilk ince louis vitton, sonra pradaya girdim. Burberry'nin magzasina girecekken kapinin onunde aglayan bi kiz cocugu gordum. Tahminen 4 yasindaydi. Dayanamayip onunde diz coktum. Ellerini suratindan cekerek suratina baktim. "niye agliyorsun prenses?" "ben kayboldum abla" "sana yardim etmemi ister misin?" "olur abla" dedi ve onu kucagima aldim. Kizin suratina dikkatlice vaktigimda jazmyn bieber oldugunu fark ettim. Ama umrumda degil! "ablacim buraya kimle geldin?" "abim justin ve salak sevgilisi selenayla" "tamam prenses"
Burberry magazina girince austin mi justin mi iste adi olan cocugu aramaya basladim. Gozume ilisince onlarin yanina dogru ilerledim. Opusuyolardi. Saka gibi ya. Adamin kardesi kaybolmus burda, sevgilisiyle opusuyo! Nasi is abi ya? Arkadan gelip justine dokundum ve kafasini arka tarafa cevirdi. "aa jazmyn bizde seni ariyoduk" ben hemen atlayip kizgin bi sekilde "opuserek mi ariyodunuz? Her halde sevgilinin agzinda GPS Ya da isinlayici var. Opunce cocuk geliyo" jazmyn bana sarildi ve elmacik kemigimin altina opucuk kondurdu. Sevgilisi-adi sanirim selenaydi- onu kucagina almak icin kollariyla ona uzandi ama jazmyn sevgilisine kaslarini catip bana sarildi. "sana gelmem salak selena" aferin kizim hadi ver azinin payini onlara. Tekrar devam etti "siz salak gibi burda opusuyodunuz! Beni umursayan yok! Neyse ki bu abla varmis. Abla adin ne?" "ursula" "neyseki ursula abla varmis ki beni ordan kucagina alip sizi bulmama yardim etti gerizekaglilar. Beni birakin ben ursula ablamla dolasacagim!" justin "a-ama jazm-" "ama degil sonra gorusuruz" dedi ve bana sarildi. "gidelim lutfen ursula abla" "peki prenses" dedim ve yurumeye basladim. "ursula kahve icelim mi?" "olur ama abine boyle davranmamaliydin canim" ne diyorum ben ona bu davranisi nedeniyle oscar odulu falan vermek lazim. "ama ursula onlar veni bulmak yerine opusuyolardi. Ne yapayim zaten selenadan nefret ediyorum!" "neden?" "abimi benden caliyo popo kiz" gulmemek icinkendimi zor tutarken bi yandan da starbucks dogru ilerliyoduk. Iceri girerken herkes jazmyn'i seviyodu. En sonunda bos bir yer bulup oturduk. "ne icersin tatlim?" dedim cuzdanimi cikarirken "sicak cikolata!" "peki tatlim beni burda bekle olur mu prenses?" "tamam Ursula" dedi ve siparislerimizi ismarlamak icin siraya girdim. Bir kac adamdan sonra sira bana geldi ve ne istedigimizi soyleyip beklemeye basladim. O sirada jazmyn'e baktigimda justin ve selenanin yaninda oldugunu gordum. Kahvelerimizi alipyanlarina gittim ve onlari umursamadan jazmyn'e kahvesini verdim."tesekkur ederim ursula" "bisey degil prensesim" dedim ve oturdum. Justin ve selena da yanimiza oturdu. "yanimizdan su popo sevgilini alda git justin" dedi bi anda jazmyn. Oha lafi koydu. "jazmyn. Onla-" "popo selena popo selena popo selena popo selena" ohh kiz popo oldu. Haha gulmemek icin kahvemi agizima sokarken jazmyn kalkip kulagima fisildadi "ursula justinle cikmani cok isterdim. Popodan da kurtulmus olurdum hem" bende onun kulagina "cok tatlisin prenses" dedim ve yerine oturdu. "hadi jazmyn ablani daha cok yorma gidelim" jazmyn yine "popo selena marie gomez popo" dedi. O sirada telefonum caldi. Kevin ariyodu. "alo urs?" "efendim kev? Nasilsin?" "iyi urs senden" "iyiyim" "ben dicektim ki aksam yemegine gidelim mi ikimiz?" "olur kevin saat 7'de beni alirsin o zaman" "tamam urs. Gorusuruz" "hoscakal" dedim ve telefonumu kapattim. "ursula? Nasil bu kadar guzel olabiliyosun?" dedi jazmyn yanagima dokunurken. Selenaya baktigimda rahatsiz olmuscasina kimildiyodu ve suratinda kiskanclik ifadesi vardi "bilmem prenses? Belki  sen beni guzel goruyosundur" "o da olabilir ursula abla" dedi ve tekrar etti "kahveni ictiysen biraz dolasalim mi ursula?" justin araya girip "hadi jazmyn selenanin evine gitcez" "popo selenanin kendisi gibi popo olan evine gitmem ben. Ondan ayril. Cunku popo selenadan nefret ediyorum. O seni bizden caliyo. Ursula ondan bin kat guzel. Selenanin surati senin popondan daha igrenc ve cirkin. O popodan vazgec artik. Ya o popoyu secersin ya da beni justin" oha kiz kucuk ama nazar degmesin papuc gibi dili var. Justin sinirli bi sekilde ayaga kalkti ve jazmyn'e dogru yaklasti. Suratina bi tane vuracakken 

onune gectim ve justin'e "sen ne hakla kendinden kucuk cocuga hem de kardesine vurmaya kalkisirsin? Ne hakkin var o melege vurmaya hah? Hic acimiyomusun kucucuk cocuga vurmaya seni assaglik? Milyonlarca kiz senin neyini seviyo anlamadim. Bunu da kucuk beynine sok" dedim ve jazmyn'i kucagima alip disari ciktim. Ozguven tavan yapmisti ama hakli yere. Jazmyn "cok tesekkur ederim ursula." "sorun degil prenses" dedim ve onu yere indirip cantamdan kalem kagit cikartip telefon numarami yazdim. Eline verirken "bu numara benim numaram. Istedigin zaman arayip benim yanima gelebilirsin. Sikildiginda falan. Simdi bu numarayi cebine koy ve kaybetme tamam mi?" "tamam ursula" dedi ve elimden tutarak yurumeye basladi."istiyosan abinin yanina git ve ozur dile sonra eve gidin" "öff ursula. Ben eve gitmek istemiuorum. Seninle kalmak istiyorum" "ama bitanem annen izin verirmi ya da baban? Tanimadigin birisinin evine gitmeye?" arkamiza baktigimda justin ve selenanin buraya dogru geldigini gordum. Tekrar jazmyn'e dogru egilip konusmaya basladim. "bak tatlim abin ve popo selena geliyo. Git yanlarina ve ozur dile" dedim sacini kulaginin arkasina alirken. O da bana sarilip onlarin yanina gitti. Justine birseyler soyleyip kucagina atladi. Selena ona dokunacakken geri cekildi ve bana el sallayip opucuk gonderdi. Bende aynisini yapip onume dondum. Magazaya girerken kevinla goz goze geldim ve gulumsedim. "kevin?" "nasilsin urs?" "iyi canim. Aksam yemek icin elbise bakiyodum." "oylemi?" o sirada bacagima dokunan bir el hissetim arkami donup baktigimda jazmyn bacagima sariliyodu. "bu kucuk presnses de kim urs?" dedi gulumserken. "bu benim kucuk arkadasim kev. Justin bieberin kardesi." "oylemi?" jazmyn kulagima fisildamaya basladi "ursula kevin asiri yakisikli ama srni justinle opusirken gormek isterdim popoyu degil" yanagina opucuk kondurup ona sarildim. Sonra kosarak justin ve po- selenanin yanina gitti. Kevin da beni burada birakip gitti. Aslina bakarsaniz justin hic fena degil ya! Nediyorum ben po- selena var. Beni ne yapsin? Mantikli dusun hadi kizim kus beynini calistir, jazmyn ikna ederse belki benle cikar. Huhuu!!!...
   Sabah telefonumun calmasiyla yataktan firladim. Kim ariyo diye baktigimda bilinmeyen numaraydi. Meraktan actim ve kulagima goturdum. "alo ursula?" "jazmyn?" "benim ursula abla! Bugun bize gelsen olur mu?" "sizinkiler izin verirse gelirim" "onlara sordum ve evet dediler" "iyi o zaman. Annene soyle de bana evinizin adresini mesaj atsin. Ve bu kimin telefonu?" "justin!" "tamam" dedim ve telefonu kapattim. Birkac saniye sonra mesaj geldi. Mesaji silmeden telefonu yatagimin istune firlattim. Dolabimi acip kot sort ve kirmizi bol bi tisort giydim. Her zamanki gibi eyeliner ve mascara surdum. Arti olarak da kirmizi ruj surdum. Cantami ve telefonumu alarak evden ciktim. Arabaya binerken telefonumdan adresi navigasyona yazdim. Salak kadinin sesini dinleyerek yola basladim. '100 metre ilerden sola don. 2. Soldan sola don. Kavsaktan gec' bla bla bla iste. En sonunda vardigim yer beyaz bir villaydi. Arabami onune cekip kapiya dogru ilerledim ve zile bastim. Kapi acildi ve acan kisiyr baktigimda ustunde hicbisey olmayan ama altina dusuk bel pantalon olan justin di. Beni bastan asagi suzdu ve geri cekildi    "neden geldin?" "jazmyn icin. O istedi bende geldim" "iyi. O icerde srni bekliyo" "tamam sagol" dedim ve ayagimdaki topuklularin sesine aldirmayarak jazmyn'in yanina oturdum. Beni gorunce kucagima atladi ve yanagima opucukler kondurmaya basladi. Ona sarilirken "tamam prenses sakin ol. Geldim iste" "cok tesekkur ederim ursula. Seni herkezdencok seviyorum" "bende seni" "dun kevinla yemek nasil gecti?" "iy- heyy bi dakika sen nerdenbiliyosun?" dedim siritirken "benim yanimda telefonla konustun ve ben seni azcik dinledim" dedi utangac bi sekilde. "sorun yok bitanem" "abla ben tuvalete gidiyorum" "tamam prenses" justin kalkip yanima oturdu ve ayakalarini masaya uzatti. Ayakkabilari cok hostu. Beyaz bogazli supralar. Cok severdim. Sesli bi sekilde bogazini temizledikten sonra bana dondu ve kolunu omzuma atti. "napiyosun justin?" "bana 1 geceni verirsen jazmyn size gelebilir" beni tahrik etmeye calisiyodu. Farkindaydim ama kolay lokma olmicam. Bunu bil bieber! "ben senin sandigin senin altinda ciglik atmak isteyen surtuklerden degilim justin bunu bil." justin kalkip salonun kapisini kilitledi.  bana dogru gelirken "benim adim justin bieber ve istedigim herseyi alirim. Paramla ve gucumle" "benim adim ursula fenty ve zor lokmayim. Ister tahrik et ister altina al" ahh ozguven yine tavan yapti. "sen oylr san bebegim. Istedigim herseyi eninde sonunda alirim" "bana bebegim deme!" "tamam, bebegimmm" uzatmasi sinirlerime dokunmustu. Justin tekrar yanimdaki yerini alip karnima elinisurterek belime doladi. Ondan kurtulmaya calisiyodum. Tam bagiracaktim ki dudaklari dudaklarima fermuar gibi bi sey olmustu. Belimde olan eli bacaklarimi indi ve yavasca oksamaya basladi. Onu kendimden uzaklastirmaya calisiyodum ama guclu oldugundan 1 santim bile kimildamiyodu. Kapinin yumruklanmasiyla durduk ve justin kosrak kapiyi acti. Ben de ustumu duzelttim ve duzgun oturdum. Jazmyn yine kucagima oturmustu. Justin eski yerine oturup ayaklarini tekrar masaya uzatti. "justin bu aksam annemler geleceklermi?" "hayir tatlim yarin gelcekler" "o zaman ursula, bu aksam bizde kalsana" justinin gozleri bi anda acildi ve pis pis siritmaya basladi. "bilmemki prenses? Kalmasam daha iyi olacak" dedim justini gicik etmeye calisirken. "ursula lutfen kal. Birlikte yatariz hem nadi olur?" "sen benim evimde kal?" "o da guzel ama justin de benle gelcek" justin halinden memnun bi sekilde siritiyodu taaki kapidakini gorunceye kadar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder