19 Haziran 2013 Çarşamba

beautiful girl 1 +10

Sabah okula gitmek için kalktım. Esneyerek ayaklarımı aşağıya sarkıttım. Çok mutluydum çünkü yarın balo var ve okul kapanıyor. Kapandığı an da kardeşim ve ben tatile gidiyoruz. Bilerek ona justin bieber’ın kalacağı otelden ayırttırdım çünkü o deli bir belieber.
Duştan çıktıktan balo kıyafetimi hazırladım ve üstümü giyindim. Sonra okula doğru yürümeye başladım. Araba kullanmaya gerek olmadığını düşünmüyorum çünkü okula çok yakın bir evim var. Okula geldiğimde bahçe karma karışıktı. Zar zor okulun içine girdikten sonra dolabıma doğru yürümeye başladım. Kitaplarımı alıp sınıfa girdim. Çantamı bırakıp sandalyeme oturdum. Sınıfın en gerzek kızları gülüşüyorlardı. Ben de iğrenerek onlara baktım. Sonra telefonumu çıkardım. İnstagrama girip takip edenlere baktım. 5000 kişi olmuş. Ne ara olduğunu bilmiyorum ama olmuş işte. Bakarken bir yazı geldi. Kendi fotoğrafıma “ çok güzel bir kızsın” yazmış @justinbieber. Umrumda değil. “teşekkür” yazıp yolladım. O da kalp atmış. Sınıfa matematik  öğretmeni girince herkes kendi yerine geçmeye başladı.
Ders bittikten sonra kantine indim. Kahve içip yukarı çıktım. Okulun bitmesini beklemeyerek eve gittim. Odama girip kıyafetime baktım. İçimden “yarın balo var ama eşim yok” dedim. Justin bieber çıkıp gelse keşke. Ben ne diyorum ya ben onu sevmiyorum ki. Maalesef baloya tek gideceğim L.

 Öff. Kıyafetimi ve ayakkabılarımı giyip saçımı yaptım. Ve okula doğru sürmeye başladım. Park yeri bulup arabamı çektim. Okula doğru yürüdüm. Ayağımda topuklular olduğu için her ne kadar yavaş yürüsemde sonunda balo salonuna varabilmiştim. İçeri girdiğimde boş bir yer bulup oturdum. Dans etmek istiyordum ama her çocuğun bir eşi vardı. Şu an salonda tek eşi olmayan kız benim galibaJ. Portakal suyu alıp içmeye başladım. Bitirince bardağı masaya koyup telefonumu çıkardım. İnstagrama girip bir fotoğraf yükledim. Altına yorum olarak “bekle beni tatil biz geliyoruz (fralista cotl)” yazdım.
Sabah kardeşim mally’yi alıp havaalanına gittik.”abla justin orda mı sence?” “bence orda ablam” dedim ve uçağa bindik.
Otele geldiğimizde lobiden anahtarımızı aldım ve odaya çıktık. Odamız direk deniz ve havuzu görüyordu. “abla denize inelim” “tamam bekle üztümü giyeyim ineriz” “tamam bende giyineyim” dedi. Bavuldan bikinimi ve şortumu çıkardım. Bikinimin üstüne şortumu geçirdim. Mally’de giyinmişti. Bir elime plaj çantamı diğer elimle de mally’yi tuttum. Asansörle aşağı indik. Saat 1 olmuştu. Boş bir şezlong bulup eşyalarımızı koydum ve mally’yle birlikte oturduk. Ben etrafta göz gezdirirken justin bieber’ı gördüm. “ bak mally orda kim var?” parmakla ileriyi gösterdim. “a abla o-o-o justin bieber mı?” “evet o, koş resminizi çekeyim” “tamam” justin’in yanına doğru gittik. Mally justin diye bağırdı. Bende “resim çektirebilir miyiz?” dedim o da “tabi ki” mally justin’in yanına geçti. Ben de resimlerini çektim. Mally “teşekkür ederim justin” dedi. Justin de “sorun değil” dedi ve yerimize gittik. Mally elimden tuttu.”mutlu musun mally?” “hem de çok” “sonra onla konuşabilirsin nasıl olsa birkaç gün daha buradayız.” “haklısın abla” dedim ve yanağından öptüm. O da belime sarıldı.
Akşam yemeği için odaya çıktık. Giyinip aşağı indik. Ben siyah bir elbise ve ayakkabı giydim. Mally şort ve gömlek giydi. Elimden tutarak aşağı indik. Merdivenlerden inmek isteyince bizde birkaç katı merdivenden indik. Merdivenlerden inerken “a  abla justin önümüzde” “canım rahat bırak çocuğu artık.” “ya abla ben ona aşığım ama napa bilirim?” “ne diyeceksin?” “bizle yemek yer misin?” “yok artık mally abartma istiyorsan?” “abla nolur? Beni seviyorsan” diye dudak büzdü. “git sor” koşarak justin’in yanına gitti. Elinden tutarak sordu. Justin de evet dedi. dudaklarını okudum. Justin’in elinden tutarak yanıma getirdi. Justin “merhaba ben justin” dedi. “bende tifanny” dedim elini sıkarken.”memnun oldum” “bende” dedim birlikte yemek salonuna indik. Bir şeyler sipariş edip yedik. Masada otururken justin “ne zamandan beri beliebersın mally?” “3 senedir” “bunu ablana da bulaştıramamışsın bakıyorum” söze katıldım ve “herkesin zevki farklı olabilir. İlla seni sevmek zorunda değilim” “yani öyle” dedi justin bende gülümsedim ve brad’i aradım.
“alo brad napıyorsun?” “iyi tatlım senden?” “oturuyorum” “nerdesin?” “tatildeyim aşkım” “benim yerime de eğlen olur mu?” “olur tatlım kendine iyi bak öpüyorum” “bende bayy” telefonu kapatınca mally “abla o kim?” “brad” “tamam”. Yalnız şu anki konuşmalarımızla nerdeyse yanımızda dünyaca ünlü justin bieber’ı umursamıyorduk nerdeyse. “abla benim tuvaletim geldi” dedi mally. “koş canım şurada tuvalet var ben seni burada bekliyorum” “tamam abla” mally kalkıp tuvalete gitti. Sadece ben ve justin justin kalmıştık. Justin eliyle suratımı okşadı “biliyor musun? Çok güzel bir kızsın.” “teşekkür ederim” “dedim ve elini aşağı indirdim. “başka erkeklerin yerinde olsam sana asılırdım” “neden şimdi asılmıyorsun?” “kardeşin var. Kardeşin olmasa şu an seni öpebilirim bile” “abartma justin. Senin odan kaç numara?” “1098” “benim ki 1100. Akşam 12’de sen kapıda bekle ben senin yanına geleceğim. O zaman öpersin olur mu?” “zevkle” “o zaman biz şimdi çıkalım. Ben mally’yi uyutayım sonra gelirim ben” “olur görüşürüz gece” mally’yle birlikte odaya çıktık.

                                                                         12.00(aha aha aha)

Yavaşça Mally’nin yanından kalkıp kapının önüne çıktım. Kapıyı açtığım anda geriye bir adım atmam bir oldu. Justin kapının önünde bekliyordu.”korkuttuysam çok özür dilerim” dedi ve beni kendine çekti ve bastırdı. “nihayet birlikteyiz” “bence de” dedim ve dudağına yapıştım ben kendinden ayırıp “burada olmaz bebeğim” dedi ve benim odama girdik. Kral dairesi olduğundan salon da vardı. Bu iyiydi. Mally odada yattığı için rahat olabilirdik. Justin beni elimden tutarak koltuğa oturttu. O da yanıma oturdu. Sonra eliyle yanağımı okşayıp tekrar beni öpmeye başladı. Kolumu omzuna doladım ve kendime iyice bastırdım. Sonra…


buda yeni hikayem. güle güle okuyun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder