19 Haziran 2013 Çarşamba

new life 2. bölüm +5

Dylan yanımıza geldi “nbrsiniz kızlar?” “iyi canım senden?” dedim. Miranda “iyi senden” “iyi nasıl olsun”. Dylan derin bir nefes alıp “biliyosun bebeğim 2 hafta sonra balo var kimle olcaksın?” “şapşal tabi ki senle” dedim ama demek istediğim şey, “şapşal senle olmıcam tabiî ki, arkamda senden daha yakışıklı olan justin var onla gitcem tabi ki.”
Dylan yanımızdan gidince miranda “başka bir şey mi söylicektin?” “evet” “tahmin edeyim şapşal senle neden gidiyim justin’le gitcem” “sen benim zihnimi mi okuyosun?” “sayılır””miranda ben dylan’a justin’le kardeş olcamı nasıl söyliyeceğim?” “yandık, ben söyleyeyim mi?” “nasıl?” “ben bulurum”
“ya beni bırakırsa? Ben onu seviyoum.” “emin misin?” “hayır ben justin’e aşığım” “senin için en doğru cevap “ yanımıza 3-4 tane kız geldi. Hepsi bir ağızdan “sen justin bieber’ın üvey kardeşimisin?” bende mirandaya bakıp “evet benim” “bir sorun mu var” arkalarından justin yanıma gelip oturdu.”naber barbara?” “iyi justin senden?” iyi. Dün annem babanla konuşuyodu, 2 hafta sonra nişan 4 ay sonra da düğün yapcaklarmış.” “ ben artık o evde oturmayacağım” “nerde yaşıyacaksın?” “kendi evimde, hollywood’da.” “ Beni burada bırakmayacaksın değil mi?” “hayır birlikte yaşayacağız. Dylan’dan ayrılacağım.” “neden?” “yeni hayat daha iyi, belki orda evlenirim.” “daha çok gençsin hayatını yaşa” “haklısın. Orda birkaç arkadaşım var yazdan kalma” “ne zaman gitmeyi düşünüyomrsun?” “üniversite bittikten sonra ya da 5-6 sene sonra” “peki evde görüşürüz” “byyy” diye el salladım arkasından.

Sınıfa giderken miranda “buldum” “neyi?” “justin’in senin üvey kardeşin olduğunu dylan’a nasıl söyleyeceğini” “nasıl canım” “doğruluk mu ,cesaret mi?” “zekana hayranım miranda” “teşekkürler barbara” “hadi oynayalım. Birlikte dağıldık ve 9-10 kişi çağırdık. Ben bella, Harry,jake, drew ve emma’yı çağırdım. Miranda ise justin, Dylan , marry ve liam’ı çağırmış. Birlikte okulun bahçesinde toplandık.
Sıra bana gelmişti miranda bana sordu “senin kardeşin var mı? Varsa kim?” “bennn-şeyyyy var. Justin bieber.” Herkes ağzı açık şekilde bir bana birde justine’e bakıyordu. Dylan “ne??? Barbara bana neden söylemedin?” “daha çok yeni”. Kalkıp okula doğru girdi bende onun peşinden bağırarak “dylannnnnn bekle beniii..” Dylan durdu ve arkasını döndü bende koşarak yanına gittim.”nolur bekle” “daha neyi bekleyim?” “nolur dinle beni. Ben de yeni öğrendim. Justin’in annesi ve justin bize geldi. sonra açıkladılar biz evleneceğiz diye 4 ay sonra evlenecekler.” “ben neyapayım?” “nolur beni bırakma ben seni çok seviyorum.” “seviyorsan bana bunu söylerdin” “korktum” “neden korkuyorsun?” “beni bırakırsın diye korktum. Ben sana aşığım anlamı-“ lafımı bitirmeden beni öpmeye başladı. Öpmeyi kesince “bende seni seviyorum” dedi. Bende ona sarıldım.”ama sana  köyü bir haberim var ben birkaç sene sonra Hollywood’a taşınacağım.” “nasıl olur?” “evet ben babamın pattie ile evlenmesine dayanamadığım için taşınacağım” “evin var mı da orda?” “var” “kiminle gideceksin?” “justin”. Dylan kenarda bekleyen justin’ e yumruk attı. Bende koşarak aralarına girdim. Dylan justin’e atacağı yumruğu bana attı. Ağzımın kenarından kan akmaya başladı ama umursamadım.”yeter artık. Bebek gibi kavga etmeyi kesin.” Diye bağırdım. Beni duymamazlıktan geldiler. Bende sınıfa girip çantamı aldım. Yanlarından geçerken “benden vazgeçtiniz, ikinizde” dedim ve okuldan çıktım.
Eve geldiğimde hemen odama çıktım. Telefonuma baktığımda 21 cevapsız arama, 6 tane sesli mesaj ve 15 tane de mesaj vardı. Hiçbirini umursamayrak telefonumu kapattım.ve yatağıma yattım. Kapım tıklatıldı. Ve açıldı.”justin bey sizi görmek istiyor.” “hayır deyin onu görmek istemiyorum” “çok inatçı onu görmek isyiorum diye tutturdu.” “peki gelsin”. Yatağımda doğruldum ve justin içeriye girdi. “ne istiyosun justin?” “ne olur dinle” “daha ne bekliyosun benden . sizi durdurmaya çalıştım olmadı, aranıza girdim ağzım kanadı yine olmadı. Ben ne yapayım daha?” “haklısın” dedi ve ağzımın kenarındaki yaraya yavaşça dokundu. O dokunduğu anda ürperdim. “acıyomu?” “evet” deyip kalktım. Banyodan merhem alıp sürdüm. “bu benim 2. Sürüşüm.” “Dylan yüzünden demi?” “evet” yaram birden kanamaya başladı. Umursamadım. Justin “kanıyo farkındasın değil mi” “bir şey olmaz” justin kalkıp banyoya girdi. Elinde pamuk ve tendirdiyot  vardı. “öf justin abartmaya bişey olmaz” “mikrop kapmasın”. Pamuğa döküp yaramı silmeye başladı. Ama sürdüğünden emin değilim çünkü hissetmiyorum.”acıyomu?” “acıyomu? Hissetmiyorum bile.” “iyi o zaman”. Kapı tekrar çaldı. Hizmetçi “Dylan bey geldi” “evde yok de “ “peki”. Hizmetçi çıktı ve justin “iyi yaptın” “onu dinleyecek halin yok. Şimdi gelir sana dadaşır yine ne işin var burada diye. o yüzden hiç gerek yok.” Böyle diyince justin bana güldü. “çok tatlı bir kızsın biliyomusun?” “teşekkür ederim. Ben sana söyle iltifat ediyim” dedim ve onu öpmeye başladım. İlk başta hiçbir şey yapmadı ama sonra karşılık verdi. Öpmeyi kesince “iltifatımı anladın değil mi?” “fazlasıyla” dedi ve ona sarıldım. Telefonuma mesaj geldi “evde olduğunu biliyorum neden beni istemedin?” “justin şu mesaja  baksana bir ne yazmış Dylan” “bakıyım” telefonu justin’e verdim “hala onu seviyor musun?” “hayır artık değil.” “peki kimi?” “sen?” “seni” “o zaman hislerimiz karşılıklı”dedim ve gülmeye başladım. Televizyonu açtım. Rastgele bir kanaldaydı spiker “justin bieber çok fena kavga etti; bugün saat 3 sıralarında okulda bir erkekle kavga etti. Herkes etrafına toplanmıştı.” Justine döndüm “ justin senin hiç paparazisiz bir günün olmaz mı?” “sorma bebeğim ne yapailirim?” “bende Victoria’s Secret meleğiyim.” “biliyorum ve onlardan bazılar çok tatlı olurlar.” “seni sapık bieber” “ben bazıları dedim, “bazıları” kelimesinden seni kastediyor olma şansım olamaz mı?” “bak onu düşünmedimJ çok tatlısın.” “neden ? ben kendimi tatlı bulmuyorum.” “yalan söyleme ayrıca bunu tek ben düşünmüyorum, altmış milyon kız ve erkekler de böyle düşünüyor” “yani” “2 dakika bekle” dolabımdan justin tişörtümü, mor pantolon ve justin bieber şapkası aldım. Hemen banyoya girip giydim. Sonra çıktım. “yakın bir konserin var mı” “yok ama senin için verebilirim” “iyi o zaman” “sen belieber mısın?” “evet belli olmadı mı” “oluyo da hiç konserime geldin mi?” “5 kere vip olarak geldim” justin gülerek bana baktı. “hadi benim karnım acıktı.” “benimde” “şimdi seni yiyebilirim” “bende” üstüme güzel bir elbise giyip çıktım. Ama elbise çok abartılı değildi. Abartıya gerek yok. Altına da beyaz  topuklu ayakkabı giyip çıktım. Aşağı inerken “justin ben bişeyimi unuttum hemen alıp geliyorum” “tamam bebeğim”. Odama çıkıp şifonyerimin çekmecesinden ağrı kesicimi aldım. Bazen aşırı derece başım ağrıyor ve bayılıyorum. İlacımı alıp aşağı indim. “hadi gidelim” “tamam gidelim”. Justin’le arabaya bindim. “yukardan ne aldın” “boş ver” “peki” ne deyim? Yoksa hapımı aldım arada başım kazınıyor bayılıyorum mu deseydim? Çocuk benden vazgeçerJ. Neyse justin’le restorantta en üst kata oturduk. Bir şeyler ısmarlaypı yemeye başladık.
Yemeğimiz bitince çantamdan hapımı çıkartıp içtim. Justin beni izliyordu. “ne içiyosun?” “ilaç” “ne ilacı?” “ağrı kesici””versene bakıyım” “justin sana yalan mı söyleyeceğim?” diye tersledim ilacı verirken. “neden içiyorsun?” “bazen çok  kötü başım ağrıyor başlamasını engellemek için” “peki”.


Eve giderken Dylan evin önünde bekliyordu. Onu umursamadan içeri girdik. İçeri girerken kolumdan tuttu.”ne istiyorsun Dylan?” “konuşmak istiyorum” “söyle” “bu kadar mı ilişkimiz?” “evet, sen ilk başta bunu justin’e vurmadan düşünseydin. Ona vurduğun her an bana vurulmuş gibi hissediyorum, onun canı acısa benim canım acıyor, o ne zaman gülse ben gülüyorum anladın mı, sen bana karşı şansını tükettin.” “sırf o *** justin yüzünden mi beni bıraktın?” “düzgün konuş. O benim üvey kardeşim, en yakın arkadaşım ve aşık olduğum adam anladın mı?” “maalesef anladım” “sana elveda Dylan “dedim ve içeri girdim. Gözümden yaşlar akmaya başladı. Justin kapının önünde beni bekliyordu. Ağladığımı görünce yanıma geldi ve bana sarıldı.”sana bir şey mi yaptı?” “yok hayır” “doğruyu söyle” “ben sana yalan söylemem””birlikte eve girdik.”babam 1 haftalığına seni bana emanet etti” “babam nerede ki?” “iş için İtalya ‘ya gitti” “tamam” “gece film izleyelim mi?” “bana uyar” dedim ve odama çıktık. Justin üzerindekileri çıkarttı.(bir bakıştan yarı çıplak)bende şort ve tişört giydim.”ne filmi izleyelim?” “never say never’ı izledin mi” “20 kere ama izlemek isterim” “tamam o zaman”. Dolabımdan never say never’ın cd’sini çıkartıp koydum.  Justin koltuğuma otudu ve bende yanına oturdum. Üstü çıplak olduğundan beni ısıtıyodu. Bir an vücuduna baktığımda dövmelerini fark ettim. Elimi yavaşça üstünde gezdirmeye başladım. Bana bakıp güldü. “acımıyomu yaptırırken?” “hayır yani hissetmedim”. Elimi kaldırıp bileğimdeki “believe” dövmesini gösterdim.”bak benim de var. Hem de believe” “çok güzel neden yaptırdın?” “senden özendim” “yalan söyleme” “neden söyleyeyim?”dedim ve justin beni öpmeye başladı. Kıkırdayarak onu yavaşça ittim.” Never say never var. Onu izledikten sonra… “ “ama söz ver” “tamam söz”


Ben daha 11 yaşındayım, bunu kendi hayal gücümle yazıyorum ve beğenileri bekliyorum. bu hikayeler için çok uğraşıyorum. bana sadece 5 beğeni bile yeter. lütfennnnn beğenin. :)























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder